Stefan Erikson

onsdag 23 mars 2011

Nya Moderaternas nya kretsstyrelse

Efter sex år som kretsordförande avtackades Rutger Starwing på årsmötet den 14 mars. Nu är jag glad att som ny kretsordförande få samarbeta med både "nya" och "gamla" i den nya kretsstyrelsen. Med mig i presidiet har jag Anna Steiner Ekström, 1:a vice kretsordförande och Per Åkerström, 2:e vice kretsordförande.

Moderaterna är ett växande parti i ständig förnyelse och det ställer stora krav på hur vi gemensamt utvecklar politiken, engagerar människor och tar ansvar och ledarskap i bland annat kommuner, landsting och riksdag.

Min utgångspunkt har alltid varit att engagemanget i Moderaterna startar i föreningen och därigenom via medlemskapet. Därmed ser jag fram emot att kretsstyrelsen ska kunna samarbeta för att ge större service och vara ett stöd i våra föreningars utveckling och arbete mot kommande valsegrar.

Läs mer här

Inga kommentarer: